Produkty
Často kladené otázky - FAQ
Jsem již Vašim partnerem a mám podepsanou rámcovou smlouvu. Musím se znovu registrovat? A jak?
Ano je to tak. Zvolte záložku Registrace, vyberte typ registrace: Registrace dle obchodního zákoníku (máte přiděleno IČ) zde zadejte svoje IČ a kontaktní údaje. Na adresu uvedenou v registru ekonomických subjektů ( ARES ) budou doporučenou poštou zaslány přihlašovací údaje a dohoda o elektronické komunikaci. Přístupové údaje můžete ihned použít k přihlášení – doporučujeme změnit heslo. Podepsanou dohodu pošlete co nejdříve zpět, aby mohla proběhnout další sada smluv, tentokrát již pouze klikáním na monitoru. Do té doby můžete samozřejmě objednávat způsobem, jak jste činil doposud. V době od obdržení hesla po odsouhlasení dalších smluv elektronickou formou můžete již nakupovat na e-shopu, ale pouze v hotovostním režimu.
Poštovné se vždy počítá automaticky podle hmotnosti balíku, paletové přepravy, počtu jednotlivých položek a místa dodání
Mám již přístup do Vašeho systému B2B. Musím se znovu registrovat? A jak?
1. Najděte si v nabídce výrobků ten, ke kterému potřebujete získat náhradní díl. Starší výrobky, které již nejsou v distribuci, najdete pod společným označením NISP (Pluto, Moby, apod.).
2. Poté co rozkliknete okno s dotyčným výrobkem, otevřete záložku „Dokumenty„
3. V Dokumentech najděte „Rozkres náhradních dílů“ nebo „Manuál“ k výrobku, obsahující jeho technické výkresy.
4. Díl si najděte a napište si jeho název, nestačí pořadové číslo z tabulky. Pokud je na řádku uveden ještě jiný název za hvězdičkou, poznačte si i ten – některé díly byly výrobcem přeznačeny anebo sdruženy do sestavy.
5. Poté tento název zadejte do „Vyhledávání“ v horní části obrazovky. Potvrzením Vám vyhledávač najde požadovaný náhradní díl, jeho cenu a počet kusů na skladě.
6. Pokud se zaregistrujete, budou se Vám náhradní díly zobrazovat se slevou 3%. V případě, že máte uzavřenu rámcovou smlouvu a obchodujete s námi, může být tato sleva významně odlišná.
1. Přihlaste se do eshopu (pokud nejste zaregistrováni, registrujte se prosím)
2. Otevře se Vám doplňkové menu, kde si vyberte „Servis“
3. Klikněte na „Nový záznam“ a vyplňte všechny položky formuláře, který se objeví
4. Co nejlépe a nejvýstižněji popište závadu
5. Po překontrolování údajů odešlete tlačítkem „Vložit“
6. Vyplněný formulář byl elektronicky odeslán na servisní oddělení
7. Poté zbývá vadný výrobek zabalit a poslat na adresu TECHNOPARKU do Brna
8. Na servisním portále můžete následně sledovat stav opravy
Jak vyhledávat výrobky, které nejsou v nabídce
Pokud chcete koupit nějaký starší výrobek a není v našem menu, můžete ho zkusit najít, ale musíte znát jeho správné označení. Například potřebujte sehnat řídící jednotku A6F. Zadejte „a6f“ do „Vyhledávání“ v horní části obrazovky. Není důležité rozlišovat malá a velká písmena, vyhledávač si s tím poradí. Všimnete si, že už po napsání prvního písmena Vám vyhledávač našeptává možná řešení. Každé další písmeno zužuje výběr správné položky. Pokud si tedy někdy nebudete moct vzpomenout, vyzkoušejte různé varianty. Zpravidla se snažíme i při přejmenování zanechat v textu stopu původního označení, aby bylo možné výrobek snadněji najít.
Moje nákupní ceny u Technoparku jsou vyšší než na e-shopu jak je to možné?
Pokud si zkontrolujete více položek, zjistíte, že tomu tak není. Jen některé výrobky je možné objednat za velice výhodných podmínek. Jedná se zpravidla o promo akce a výprodejní akce, které jsou limitovány nějakým časovým obdobím anebo zásobami na skladě. A v neposlední řadě se prostě přizpůsobujeme trhu. Pokud s námi máte uzavřenu rámcovou smlouvu a nastaveny slevy u určitých produktů, budou se Vám při nákupu zobrazovat ty nejlepší možné ceny, kterých můžete nákupem docílit. Některé produkty tak můžete v e-shopu pořídit výhodněji než při běžné objednávce. Kontrolujte si prosím před každou objednávkou ceny na tomto portálu. Systém je koncipován tak, že pokud objednávka není přijata z tohoto eshopu, nastaví software výdejní cenu podle přednastavených šablon u Vaší organizace. Tato cena může být horší než cena uvedená v e-shopu. Naši obchodníci, ani skladníci nemohou tento systém nijak změnit. Nejlepším řešením by bylo trvale většinu objednávek dělat již jen přes tento nový obchodní portál. Zajistíte si tak vždy ty nejlepší ceny, současně Vám systém on-line zablokuje vybrané zboží a potvrdí Vám automaticky objednávku. Může se tak stát, že Vaše systémová objednávka předběhne objednávky posílané maily a „vyfoukne“ jim doslova pod nosem poslední kusy. Současně se zrychlí celá distribuce, protože jsou všechny položky jednoznačně zadány a odbourávají se dlouhé telefonní hovory při nejasnostech, které mohou bezpečně odsunout odeslání zboží na další den.
Je to řešení, které umožňuje řídícím jednotkám napájet a současně komunikovat s periferiemi (fotočlánky, lampy, apod.) pouze pomocí 2 žil. Navíc při zapojování nemusíte dbát na jejich polaritu.Takže pokud používáte standardně kvůli rezervě kabel SYKFY 5x2x0.5, můžete přejít na SYKFY 2x2x0.5. A jistě si dokážete představit, kolik ušetříte času při zapojování.
Když přijdu do TECHNOPARKu nakoupím za ceny uvedené v eshopu ?
Ne, bude použit klasický ceník a případné slevy v případě registrovaného partnera. Pro dosažení cen e-shopu musíte udělat objednávku přes e-shop. Pro zapomnětlivé zde máme připravený počítač, na kterém můžete objednávku zadat. Počítejte se zdržením způsobeným načítáním dat z e-shopu v časovém intervalu.
Jak lze přepnout měnu na EURa ?
1. Přihlaste se do eshopu (jako neregistrovaný nemůžete změnit zobrazovanou měnu v eshopu)
2. Klikněte vpravo nahoře na tlačítko "Můj účet"
3. Nastavte preferovanou měnu, viz. obrázek
Kolik zaplatím za opravu řídící jednotky?
Každá řídící jednotka přijatá na opravu projde vstupní kontrolou, která má za úkol určit zběžným ohledáním teoretickou opravitelnost jednotky. Pokud jednotka touto kontrolou projde a bude v seznamu kategorií (viz níže), dostanete ve většině případů ihned repasovanou jednotku a s ohledem na stav záruky také eventuálně fakturu s průměrnou cenou opravy. Cena opravy odpovídá ceně uvedené v tomto elektronickém obchodě.
Jednotky jsou nyní rozděleny do 5 kategorií:
A1 – servis MILO11-TT0-TT1L-TT1N-TT1V-TT2D-TT2L-TT2N.
A2 – servis ROA3-ROA34-SNA1-SPA20-SPA30-SPA40-THA5.
A3 – servis A1B-A400-A6F-MCA2-MILO1/ECD-MILO5-POA1-POA1/A-RBA0-RBA2/A-RBA4-ROA2-ROA37-SNA2-SNA20-WA20.
A4 – servis A700-MC424L-RBA3/C-RUA1-SNA4-SOA2.
A5 – servis A3F-A824-MILO6-SIA20.
Zařazení jednotky v kategorii se může během roku změnit, jakož i průměrná cena opravy. Veďte prosím v patrnosti, že čím lépe popíšete závadu, tím rychleji je jednotka zpravidla opravitelná a to se také projeví na ceně opravy. I když bude cena za opravu průměrná, záleží vždy na celkovém přístupu všech, jakým směrem se budou ceny oprav ubírat. Jednotky mohou být ze seznamu vyňaty a další jednotky naopak zařazeny. Podstatné je, co je uvedeno v textu v tomto obchodě. Použijte našeptávač, kam můžete zadat A1 až A5 pro kontrolu ceny.
Jak lze zjistit cenu náhradního dílu a objednat ho?
1. Najděte si v nabídce výrobků ten, ke kterému potřebujete získat náhradní díl. Starší výrobky, které již nejsou v distribuci, najdete pod společným označením NISP (Pluto, Moby, apod.).
2. Poté co rozkliknete okno s dotyčným výrobkem, otevřete záložku „Dokumenty„
3. V Dokumentech najděte „Rozkres náhradních dílů“ nebo „Manuál“ k výrobku, obsahující jeho technické výkresy.
4. Díl si najděte a napište si jeho název, nestačí pořadové číslo z tabulky. Pokud je na řádku uveden ještě jiný název za hvězdičkou, poznačte si i ten – některé díly byly výrobcem přeznačeny anebo sdruženy do sestavy.
5. Poté tento název zadejte do „Vyhledávání“ v horní části obrazovky. Potvrzením Vám vyhledávač najde požadovaný náhradní díl, jeho cenu a počet kusů na skladě.
6. Pokud se zaregistrujete, budou se Vám náhradní díly zobrazovat se slevou 3%. V případě, že máte uzavřenu rámcovou smlouvu a obchodujete s námi, může být tato sleva významně odlišná.